Skam den som ger sig!

Idag kom samtalet jag väntat på. Marknadschefen från Taxi Helsingborg slog mig en signal för att diskutera nyårsincidenten. Han var väldigt trevlig och lätt att prata med. Han höll fullständigt med om att det inte får gå till så och han hade precis ringt och skällt ut den aktuella chauffören.

Jag är helt övertygad om att det var min formulering i mailet som gav det trevliga bemötandet. Jag valde ju att klaga på ett "ödmjukt" sätt. Jag gnällde inte över att den enda bilen som dök upp var ca en timme sen, utan skrev att det var fullt förståeligt en sån natt. Däremot kunde jag inte acceptera att chauffören "gav upp" när han inte hittade adressen.

Vi hade ett bra samtal och det hela resulterade i en kompensation på 500 kr i presentcheckar, ett stamkundskort och två biocheckar - helt ok!

Det var mer än jag väntat mig och nu tycker vi inte illa om Taxi Helsingborg längre! Vi har ju medvetet undvikit dem sen nyår, och valt att åka med ett annat taxibolag. Dock har jag av Plattis fått reda på hur jag känner igen den aktuella chauffören - och HAN tycker vi fortfarande INTE om! Men nu vet jag hur vi ska undvika honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0